lørdag den 23. september 2017

Et øjebliksbillede (3)

Jeg læser 'The Little Book of Hygge' af Meik Wiking sponsoreret af bog-ide.dk
Næste sætning lyder som følgende: Every year, my friends and I go skiing in the Alps (the last time someone even packed candles). s. 50


Jeg kan næsten ikke forestille mig en hyggeligere stund, end én med en bog i hænderne, hindbærsnitte og te indenfor rækkevidde, og levende lys. Det skulle lige være ild i pejsen, og lidt blæsevejr udenfor. Men nu er vi jo kun i september, så jeg er fint tilfreds med, at ovenstående scenarie på nuværende tidspunkt udspiller sig i min stue. 'The Little Book of Hygge' er lige som jeg forestillede mig, og jeg sætter, om muligt, endnu mere pris på hygge, når jeg læser om hvor dejligt det egentlig er.

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar