torsdag den 24. november 2016

Nye bøger til reolen (25) - Bogforum


Jeg slæbte ikke mine skuldre af led, men kom bestemt heller ikke tomhændet fra Bogforum. Generelt plejer jeg ikke, at købe så mange bøger når jeg er afsted, men nøjes med nogle få, sikre køb, og denne gang var ikke en undtagelse. Flere af købene var inspireret af de foredrag vi så, herunder Erling Jepsens 'Gramhavet' og Jørgen Lange Thomsens 'Berømte dødsfald'. Jeg kunne ikke helt beslutte mig for, om jeg skulle vente med at købe 'Berømte dødsfald', da det ville have været et fint julegaveønske, men samtidig kunne jeg mærke at det kriblede i mig for at komme til at eje den. Min søster mente hvordan vi kunne slå to fluer med et smæk, og købte den til mig som julegave! Ja sommetider behøver de ikke være så svært. Herudover købte jeg 'Troldeliv - Julekalenderbogen', mest fordi, at Peter Madsen har illustreret den. Jeg er helt vild med hans tegninger, og hvem elsker ikke julekalenderbøger. 'Gramhavet', 'Berømte dødsfald' og 'Troldeliv' blev alle signeret, hvilket jeg er vildt glad for. Som den sidste bog, købte jeg 'Jacob de Zoet's tusind efterår' af David Mitchell. Jeg elskede hans 'Skyatlas', så jeg glæder mig til at kaste mig over denne.


Arnold Busck, som havde givet mig en indgangsbillet, gav også en pose med diverse herlige notesbøger, kort og chokolade. Chokoladen holdt ikke længe, og bestemt ikke til foto-tid. Den var alt for god!!

4 kommentarer:

  1. Lille men bestemt ikke uinteressant bunke du kom hjem med. Jeg havde også kig på David Michell bogen, men valgte helt at lade være med at købe nogen, da jeg har så mange ulæste i forvejen. Ikke fordi det plejer at stoppe mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, nej nogle gang er det okay at være lidt fornuftig, selvom det kan være svært ;)

      Slet
  2. En fin stak bøger du kom hjem med, og sikke en skøn signering fra Peter Madsen du kom hjem med :) Glemte at tage en af hans bøger med til Bogforum, vi har nemlig en del, så ingen signering der :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv! Jeg overvejede også at tage en af mine 'Valhalla' med, men besluttede mig for, at jeg ikke gad slæbe på den. Og så havde jeg jo hørt rygter om julekalender-bogen ;)

      Slet