tirsdag den 11. oktober 2016

Min nye favorit læsekrog


De gange jeg er flyttet, er mine møbler flyttet med, hvorfor indretningen har været stort set den samme. Jeg knytter mig til mine møbler, hvilket gør det svært, at bytte dem ud med nye. Jeg har dog alligevel taget mig sammen, til at købe en ny stol, til min nye stue, da det er en stol jeg har kastet lange blikke mod i et godt stykke tid. Og jeg må sige, at man sidder fuldstændig fantastisk i den. Faktisk sidder man så godt i den, at den er blevet min favorit læsekrog i mit nye hjem. Nu er det ikke fordi, at jeg har så mange 'kroge' i mit forholdvis lille hjem, men med en god stol, et tæppe og et lille bord, kan man skabe en god krog hvor som helst!

Hvad er jeres favorit læsested?


Dette indlæg udgives mens jeg er ude at rejse, men tøv endelig ikke med at efterlade kommentarer, jeg skal nok følge op når jeg er hjemme igen i midten af oktober :)

4 kommentarer:

  1. Øj, hvor ser det godt nok også bare hyggeligt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altså også virkelig et rart sted, at sidde :)

      Slet
  2. Åh, hvor ser det dejligt ud! Helt læsekrogsperfekt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, med the og tæppe inden for rækkevidde, så bliver det ikke meget bedre :)

      Slet