mandag den 31. oktober 2016

Efterårs-læsning


Bladene har skiftet farve, blæsten er kommet for at blive og de mørke aftener sniger sig tættere og tættere på dagen. Det er i sandhed blevet efterår, og selvom det er svært at vænne sig til kulden, er det en utrolig hyggelig tid. Masser af the, varme sokker, stearinlys og selvfølgelig bøger! Jeg har fundet to gode efterårs-bøger frem, som passer sig godt til denne tid, og som emmer af uhygge. Da det er Halloween idag, tænkte jeg, at det var passende, at kaste sig over en af dem. Valget faldt på 'Dracula' af Bram Stoker, da det er en bog jeg gerne har ville læse i super lang tid. Nu kom tiden og lysten til at give sig i kast med den, og jeg synes ikke, at der kunne være et mere fantastisk tidspunkt til det.

Har i fundet en særlig bog frem til den kolde tid? 

2 kommentarer:

  1. Fedt billede :-)

    Jeg læser en del dystre/uhyggelige bøger på denne årstid - og lytter i skrivende stund til en horror-lydbog...


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, du når at læse mange uhyggelige bøger, jeg er dog ikke supergod til genren. Er alt for let at skræmme ;) Så forsøger at holde mig til de lidt ældre klassiske uhyggelige bøger, da de sjældent er helt så skræmmende :)

      Slet