onsdag den 6. juli 2016

Læsning på festival - del 2

I mine øjne handler Roskilde festival helt klart om musik og fællesskab, dog havde jeg alligevel medbragt en bog på årets festival. Som beskrevet tidligere har jeg aldrig fået læst noget under de tidligere festvaller jeg har deltaget i, men der er nu noget trygt ved at vide, at bogen er der, såfremt det skulle blive aktuelt. Det blev til, at jeg fik læst præcis 14 sider af 'Great Expectations', så kan i selv prøve at regne ud, hvor lang tid jeg fik brugt med bogen i hænderne. Men på trods af, at jeg ikke rigtig fik læst i min bog, er der dog andre, som også mener, at det ikke er helt galt med en bog på festival.



I Dreamcity havde ildsjæle opbygget et lille bibliotek, hvor man blandt andet kunne låne bøger i genrene: 'Kvinder skriver om mænd der dør', 'Ting på sprog vi ikke forstår', 'Godt til børn og tømmermænd' og 'Ting der skete for længe siden'.


Så på trods af, at jeg personligt ikke fik læst så meget, så har der været rig mulighed for, at folk der manglede litteratur, har kunne ernære sig med lånte bøger, under den seneste uges festival.

2 kommentarer: