torsdag den 10. marts 2016

Turen går til...


Imorgen rejser jeg på en mini-get-away henover weekenden med min mor og søster. Turen går til Barcelona, og jeg glæder mig vildt meget. Planerne er at se byen, nyde god mad og solskin og se nogle af højdepunkterne i byen. I min sparsomt pakkede taske er der en rejsebog til Spanien, og 'Stardust' af Neil Gaiman. Jeg har besluttet mig for, at det skal være min flybog, da jeg ikke regner med at få tid til at læse på andre tidspunkter end under transporten. Jeg skal jo kun være væk for weekenden. 'Stardust' virkede som et godt og luftigt valg.

Rigtig god weekend til jer alle!

10 kommentarer:

  1. God tur. Det er sådan en dejlig by og der er en masse at se. Kan klart anbefale La Boqueria marked på Ramblaen. Der er så mange lækre ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for tippet, det vil jeg huske :)

      Slet
  2. Rigtig god tur! Skønt med en weekendtur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt at komme væk et par et dage :)

      Slet
  3. Jeg håber du får en rigtig god tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg havde en skøn tur :)

      Slet
  4. Hvor lækkert - rigtig god tur!
    Og så tror jeg også, at 'Stardust' vil være en god fly-bog! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var den, dejlig let og hyggelig, på trods af, at jeg ikke fik læst så meget :)

      Slet
  5. Åh, Barcelona! Det lyder som en drøm. Rigtig god tur! :)

    Og jeg tror også, 'Stardust' er det perfekte læsevalg. Jeg elsker den bog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror bestemt også det bliver en favorit. Den er virkelig sød og hyggelig :)

      Slet