tirsdag den 16. februar 2016

Bogkatten (2)


Her den anden dag stødte jeg på et billede, som jeg helt havde glemt, men jeg synes da ikke at i skal snydes, selvom billedet er ved at være gammelt. I den travle juletid, hvor jeg skulle gøre et par sidste indkøb, stødte jeg endnu engang på bogkatten i boghandelen i Kalundborg. Hvor den sidst havde lagt sig til rette blandt udsalgsbøgerne, havde den her fundet en dejlig plads under et forladt pakkebord, som stod bagerst i butikken, ovenpå poser, gavepapir og gavemærker. Jeg får simpelthen den vildeste katte-længsel, når jeg ser denne bløde, kælne kat, som slænger sig de mest umulige steder.

Se katten slænge sig på udsalgsbordet her.

10 kommentarer:

  1. Åh den kat er altså bare så sød, ville ønske der var boghandlerkatte i Kolding! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der burde altså være katte hos alle boghandlere, det giver ligesom lidt ekstra :)

      Slet
  2. Den er bare så nuser! Jeg studerer med eleven i den forretning, og hun viser mig altid det ene jeg-vil-bare-gerne-kramme-dig-resten-af-livet kattebillede <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hvor sjovt! Så skulle du vel ikke vide hvorvidt katten hører til boghandlen? Jeg har også set katten i andre butikker, så er stadig i tvivl om det er en bykat, som bare foretrækker boghandlen (for helt ærligt, hvem ville ikke det), eller om den decideret bor i boghandlen?

      Slet
  3. Den er simpelthen bare så sød den kat :)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Og så er den helt forfærdelig blød...!

      Slet
  5. Hvor er den uendeligt kær, det er ligefør man burde tage til Kalundborg bare for at hilse på!

    SvarSlet