fredag den 25. september 2015

Bogbloggertræf imorgen - ses vi?


Imorgen tager jeg til Aalborg for at deltage i et bogbloggertræf arrangeret af Simone (fra Boghjørnet), Karin (fra Skrivepulten), Rikke (fra Andrup's Bookshelf) og Irene (fra Boghunden). Da jeg deltog sidste år, var det en super hyggelig dag og jeg er sikker på, at det bliver mindst lige så hyggeligt i år. Der var forfattere på besøg, konkurrencer, mad og tid til at tale med hinanden. Netop det, at snakke med andre som har den samme passion for bøger, som én selv, er helt fantastisk og er nok det jeg glæder mig allermest til. Flere af deltagerne har jeg mødt 1-2 gange, og nogle har jeg aldrig mødt. Selvom man føler man kender mange gennem deres blogge, er det bare noget helt andet at se hinanden i virkeligheden. Glæder mig til en dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. Åh søde Sidsel! Jeg nåede slet ikke at få talt med dig i år, men jeg håber at du havde en skøn dag <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er frygteligt så hurtigt tiden går på sådan en hyggelig dag, og man når ikke at tale med halvdelen af selskabet. Men ja, jeg havde en skøn dag, det håber jeg også du havde :)

      Slet