mandag den 28. september 2015

Bogbloggertræf 2015

I lørdags inviterede Simone (fra Boghjørnet), Karin (fra Skrivepulten), Rikke (fra Andrup's Bookshelf) og Irene (fra Boghunden) til bogbloggertræf i Aalborg. Her tilbragte jeg dagen med 40 andre bloggere, som alle havde samme passionerede forhold til bøger som mig selv. Det var en utrolig hyggelig dag, som bød på en masse spændende oplevelser.


Dagen bød på et spændende og inspirerende foredrag af Nadia Plesner, som har skrevet bogen 'Simple Living'. Bogen bygger på Nadias egne utrolige oplevelser og jeg tror ikke der sad en eneste person, som ikke var utroligt rørt efter dette foredrag. Vi fik alle et eksemplar af bogen og Nadia Plesner var så sød, at signere hver og en.


Udover Nadia Plesner, var Carina Evytt også til stede, forfatter til bl.a. 'Den Fredløse', som jeg før har anmeldt. Carina Evytt sad med til træffet hele dagen, og holdt senere på dagen et spændende lille oplæg omkring hendes forfatterskab. Også hun var flink til at signere, og jeg havde selvfølgelig medbragt 'Den Fredløse', og var så heldig også at modtage hendes anden bog 'Dæmoner', som jeg også fik signeret.


Udover de to forfatterforedrag kom der en redaktør fra forlaget 'Dreamlitt' med både bøger til alle, samt lidt info omkring Dreamlitt, der var en debat, fint styret af Rikke Andrup og så var Gitte (fra den forhenværende Boghylden) forbi på vegne af 'Vild med ord'-festivallen i Aalborg. 


Det var alt i alt en super dejlig dag, hvor jeg fik talt med en masse søde mennesker, nogle jeg havde mødt før og nogle som jeg mødte for første gang. Det er altid hyggeligt at være i bogblogger-selskab og de fire arrangører havde fået stablet et rigtig godt arrangement på benene.

Udover at det var en skøn dag, har der været rigtig mange sponsorer, som har hjulpet til at dagen var helt speciel og til, at vi fik fyldt bilen voldsomt op til hjemturen. Vi fik hver især så utrolig mange bøger, så mit mål, omkring at have færre ulæste bøger i slutningen af året end jeg havde i starten af året, er sprængt til atomer. Men jeg klager ikke :) Den imponerende bogstak er vist nedenfor og der er allerede mange bøger jeg glæder mig til at sætte tænderne i (særligt 'Simple Living').


12 kommentarer:

  1. Det var simpelthen så hyggeligt endelig at møde dig! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var simpelthen sådan nogle hyggelige køreture i godt selskab :)

      Slet
  2. Haha ja den der bunke med ulæste bøger blev lige pludselig meget større! Det er jo næsten helt stressende! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror jeg bliver nødt til at lave to separate 'regnskaber' over ulæste bøger når året er omme. Bare lige så jeg kan se, om jeg måske kunne have nået målet, hvis det ikke lige var fra de 20+ bøger :)

      Slet
  3. Det var en så fin dag og tak for nogle hyggelige snakke til start! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde :) Det var rigtig hyggeligt.

      Slet
  4. Så hyggeligt!!:D tak for god bord-hygge;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja i lige måde, det var virkelig hyggeligt :)

      Slet
  5. Det er så dejligt at se alle de her indlæg og læse om hvordan alle har oplevet dagen.
    Og hvor ser dit bogstablede billede godt ud. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er vildt mange indlæg, men vi var jo også vildt mange deltagere :)

      Slet
  6. Det var så hyggeligt endelig at møde dig, og jeg er glad for vi lige havde et par timer i en bil, så vi kunne snakke sammen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var helt perfekt med de to køreture, så vi lige kunne nå at få snakket lidt, for dagen løber jo bare afsted!

      Slet