lørdag den 6. juni 2015

Nu med bedre billeder!


Prøv lige at se hvad jeg endelig har fået købt mig! 

Jeg har længe gået med planer om at købe et hybridkamera, da mit gamle digitalkamera ikke rigtig kunne leve op til mine forventninger mere. Et spejlrefleks-kamera har også været med i mine overvejelser, men ene og alene på grund at den type rejser jeg gerne vil på, synes jeg det er mere praktisk med et mere kompakt kamera. Efter grundig overvejelse faldt valget på dette Panasonic Lumix, som både skulle være et super godt kamera, men som også er virkelig lækkert pakket ind. Jeg er vild med retro-looket.

I forhold til bloggen, så håber jeg, at jeg med dette kamera, får lidt mindre besvær med at få taget fine billeder. For det har virkelig været en kamp med mit gamle kamera, som har utrolig lav opløsning, hvor lyset var den altafgørende faktor. Jeg har allerede fået taget lidt forskellige billeder med mine to kameraer for at sammenligne og der er en virkelig tydelig forskel. Nu skal jeg bare lære at  bruge alle de nye funktioner!


12 kommentarer:

  1. Lækkert kamera, skønt med nyt isenkram.

    SvarSlet
  2. Årh hvor dejligt! Stort tillykke med det - jeg glæder mig til at se de billeder, du får taget med det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Har nu fået det brugt flittigt efter en uge på bornholm, og må sige: det skuffer ikke :)

      Slet
  3. Hvor ser det bare lækkert ud! Elsker at det ligner et rigtig gammeldags kamera :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også noget af det jeg faldt for :)

      Slet
  4. Tillykke med dit nye & lækre kamera. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også meget glad for det :)

      Slet
  5. Åh, hvor er det bare et lækkert kamera! Tillykke med det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, jeg er også allerede meget glad for det :)

      Slet
  6. Tillykke med dit nye kamera :-)

    Hvor har du købt det henne?? Jeg går nemlig i overvejelser med at købet et nyt kamera da mit pocket Canon snart heller ikke kan mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) jeg har købt det i Photocare i Slagelse, hvor jeg fik super god betjening og vejledning. Inden da havde jeg dog researchet lidt på nettet, omkrin de forskellige hybridkameraer, som er på markedet pt, men synes mildest talt det er lidt af en jungle :)

      Slet