torsdag den 23. april 2015

Lidt om Readathon og Brasilien


Her på lørdag kl. 14 løber Dewey's Readathon af stablen og fortsætter 24 timer frem. Jeg var med til to arrangementer sidste år og var sikker på, at jeg også skulle deltage i dette forårs readathon. Men for en lille måned siden fik jeg et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. På denne baggrund er jeg ikke hjemme på lørdag hvor slaget skal stå, men befinder mig, om alt går vel, i Rio de Janeiro. Jeg tager nemlig til Brasilien med nogle kollegaer, for at komme ned og se på en af vores afdelinger. Det er noget jeg glæder mig vildt meget til, og er altså grunden til, at jeg ikke kan deltage i denne omgang Readathon. Dog skal jeg da nok få læst en masse i løbet af den uge jeg er afsted, hvad skal man dog ellers lave på de otte flyvninger...

Så jeg vil ikke være at finde i blogland på lørdag, men ønsker alle deltagere god læselyst. Jeg vil se frem til efterårets readathon.

20 kommentarer:

  1. God tur, det lyder vel nok spændende - og nu får jeg lyst til at vide, hvilket arbejde du har, når man sådan kan være heldig at komme til Brasilien ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har virkelig også været spændende og hjemrejsedagen har nu indhentet mig :) jeg arbejder som kemiker for Novo Nordisk :)

      Slet
  2. Åh, ærgerligt at du ikke kan være med til readathon - men jeg tror nu også jeg havde valgt det fra, til fordel for Brasilien. :D
    Jeg håber du får en rigtig god tur og alligevel får læst lidt gode bøger undervejs. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det var en super tur :)

      Slet
  3. Ægerligt du ikke kan deltage, men det lyder godt nok også spændende med en tur til Brasilien. Jeg er en lille smule misundelig! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en rigtig god tur. Kunne også se, at du havde haft et godt readathon! Vil glæde mig til næste gang :)

      Slet
  4. Du må have en rigtig god tur!!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det var en rigtig god tur :)

      Slet
  5. Ærgerligt at du ikke kan være med på lørdag, men hånden på hjertet, havde jeg nok også skippet læsningen til fordel for sådan en chance. :P Rigtig god tur. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en chance jeg ikke ville gå glip af! Jeg havde en rigtig god tur :)

      Slet
  6. Ok, det er så en ret god grund til ikke at deltage. Jeg håber, du får en fantastisk tur :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg havde en rigtig god tur :)

      Slet
  7. Ja, det er muligvis den bedste grund til ikke at deltage jeg nogensinde har hørt :) Håber du får en skøn tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det havde jeg bestemt :)

      Slet
  8. Åh! Jeg håber, du får den bedste tur i verden. Det lyder noget så skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) det var en rigtig spændende tur!

      Slet
  9. Det ville jeg heller ikke sige nej til. :) Hav en fantastisk god tur!

    SvarSlet
  10. Brasilien! En af de bedste grunde til ikke at deltage :) Håber du får en helt fantastisk tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det havde jeg :)

      Slet