torsdag den 26. marts 2015

Overraskelse med posten

I weekenden ringede postbuddet på med en pakke til mig fra Gyldendal. Jeg mindedes ikke at skulle modtage noget fra Gyldendal, så jeg var meget spændt på indholdet. Under pappet, gemte sig en sort gaveæske med sølvbånd med mit navn på. Der bredte sig straks fødselsdagsstemning herhjemme, da jeg begyndte at pakke ud. I pakken gemte sig Gyldendals nye ungdoms udgivelse 'Monster', som er en prisbelønnet illustreret ungdomsbog. Illustratoren er ingen mindre end Jim Kay, som er den udvalgte til at illustrere de nye Harry Potter-bøger. Bogen er super flot og meget dyster i sit udtryk.


Foruden den fantastisk flotte blog, gemte der sig både en lille notesbog med skriften 'Til det, der sker om natten, som du ikke kan fortælle andre om...', blyanter, samt signeringer fra både forfatter og illustrator. En super fin overraskelse, på en ellers ret normal lørdag.


6 kommentarer:

  1. ÅH, hvor er du heldig! :')
    Sikke en smuk overraskelsespakke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en virkelig fin overraskelse :)

      Slet
  2. Den er så god og rammer så hårdt! Glæd dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt. Den vil jeg glæde mig til at læse :)

      Slet
  3. Hvor fantastisk! Bogen er også på vej til mig, og jeg glæder mig sådan til at læse den. Den virker så sælsom og fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor skønt, det er altid dejligt når der er bogpakker på vej :) Jeg har også kun læst gode ord om den, så ser frem til at læse den!

      Slet