søndag den 28. december 2014

De firkantede pakker under træet...


Julen kom og gik hurtigere end nogensinde før, men jeg har besluttet mig for, at strække juletiden lidt længere i år og beholde mit juletræ lidt ind i januar. Jeg har simpelthen ikke haft tid nok til, at nyde det. Jeg har dog haft nogle fantastisk dejlige juledage, som jeg har nydt i stor stil. Jeg har fået så mange fine gaver i år, og iblandt gemte der sig tre bøger. De to af dem var Valhalla - Den samlede saga 2 og 4, så nu er min Valhalla-samling snart komplet. Den tredje bog er den smukke 'A Christmas Carol and other Christmas Stories' af Charles Dickens i den smukke Barnes & Noble Leatherbound Classics udgave. Det er virkelig tre litterære skatte, som nu er flyttet ind i min bogreol, og jeg glæder mig til at kaste mig over dem alle tre.

Håber også, at i har haft en skøn jul. 

12 kommentarer:

  1. Hvor er de altså flotte alle tre bøger. Men i sær er jeg tiltrukket af Valhalla-sagaerne, de er ikke bare smukke uden på, men også fyldt med flotte tegninger. De står nu meget højt på min ønskeliste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er vildt flotte, ham Peter Madsen er en fantastisk tegner :)

      Slet
  2. Sikke nogle flotte bøger! Jeg kender ikke Valhalla-sagaerne, men ser flotte og spændende ud. Helt sikkert nogen jeg skal kigge på i det nye år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du er til tegneserier, så skal du helt sikkert tjekke dem ud! Det er nogle super fine historier med fantastiske tegninger :)

      Slet
  3. Sikke nogle skønne gaver, gid det var mig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. De bragte bestemt også glæde :)

      Slet
  4. Iiiih, hvor er det bare en fin "A Christmas Carol and other Christmas Stories" <3 Jeg drømmer om måske at tage én af bøgerne i klassiker-serien med mig hjem fra USA til næste år. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en god idé, de er simpelthen så smukke, og så fås de til en helt anden pris i USA :) Det kan være, du skal have en ekstra kuffert (tom) med på rejsen :)

      Slet
  5. Åh, den B&N bog. Jeg må tilføje den til min samling inden næste jul. Den er jo stjerneskøn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig skøn :) det var min søster, som havde købt den til mig, og der ramte hun plet :)

      Slet
  6. Flotte bøger! Og Charles Dickens skriver så godt.
    Godt Nytår! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør han! Jeg har desværre endnu kun læst 'A Christmas Carol' og 'Oliver Twist', men nu har jeg da rig mulighed for at få læst noget mere fra hans hånd :)

      Slet