søndag den 30. november 2014

Nye bøger til reolen (14)


Som nævnt før, købte jeg nogle bøger, da jeg for nogle uger siden var i England for at besøge min søster. Jeg købte 'The picture of Dorian Gray' af Oscar Wilde i den smukke 'Barnes and Noble leatherbound Classics'-serie, samt den murstenstunge 'Harry Potter - Page to Screen'. Begge bøger blev købt til under normalpris, hvilket man jo ikke kan være andet end tilfreds med. Min søster fandt 'The picture og Dorian Gray' i en outlet-store til 10 pund, og 'Harry Potter' fandt vi i en billigbogs-butik til 35 pund. Jeg synes simpelthen, at begge bøger er umådeligt smukke, og de vil begge blive vist frem i senere indlæg.  



6 kommentarer:

  1. Åh, Harry Potter Page to Screen! Den er simpelthen bare så fin! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er den virkelig og ret interessant :)

      Slet
  2. The Picture of Dorian Grey er en af mine favoritter - Wilde skrev fantastisk! Og sikke en smuk udgave du har fået fat i der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det godt at høre. Jeg har længe gerne ville læse den, og da jeg så denne udgave vidste jeg, at den skulle med hjem :) Så det er godt at høre at andre synes den er god. Det er sådan en forfærdelig skuffelse, når pæne bøger viser sig at indeholde dårlige historier ;)

      Slet
  3. Dejlige dejlige bøger! Elsker "The Picture of Dorian Gray", og Harry Potter bogen er bare helt vidunderlig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ganske godt tilfreds. Glæder mig vildt meget til at kaste mig over Dorian Gray. Harry-bogen er vidst mere sådan en man tager lidt af gangen :)

      Slet