mandag den 3. november 2014

Nye bøger til reolen (13)


Over den seneste periode, har jeg modtaget lidt forskellige nye bøger, samt gjort et lille fund. Den øverste lille bog, 'Honeymoon i Paris' af Jojo Moyes, er tilsendt fra Rosinante & co. Det er en sød lille størrelse, og jeg blev glædeligt overrasket, da den lå i min postkasse. Den næste er 'Jomfrustenen' af Michael Mortimer, som jeg har modtaget fra forlaget Modtryk. Den ser super spændende ud og jeg glæder mig meget til at dykke ned i den. Den tykke grønne bog, er et loppefund jeg har gjort mig. Jeg samler på 'Jordens Børn'-serien i udgaven fra 'Samleren', som er udgået. Så det var fedt at finde 'Folket i Klippehulerne' i den udgave. Nu mangler jeg kun tre i serien. Så har jeg bestilt en samling hjem med seks fortællinger af H. G. Wells. Den er simpelthen så flot, og den nåede lige at komme hjem, så jeg kunne læse den første fortælling i forbindelse med efterårets 'read-a-thon'. Sidst men ikke mindst har jeg modtaget 'På kanten af evigheden' af Ken Follett af Rosinante & co. Jeg er igang med den, og den lever fuldt ud op til mine høje forventninger til den.

Ikke at forglemme, modtog jeg også en overvældende stak bøger til 'Bogbloggertræffet'. Der er en masse spændende titler imellem, og jeg glæder mig særligt til at læse 'MaddAddam' af Margaret Atwood og 'Universets Engle' af Einar Mar Gudmundsson, som blev sponsoreret af Lindhardt og Ringhof, samt 'Spektrum' af Nanna Foss sponsoreret af Tellerup og 'Liv efter liv' af Kate Atkinson sponsoreret af Gads Forlag. 


Med alle de nye bøger, har jeg bestemt ikke behov for flere det næste lange stykke tid. Dog venter der sig både en tur til England, samt Bogforum, så mon ikke der kommer lidt flere bøger til samlingen efter næste uge...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar