fredag den 7. november 2014

Bogforum 2014

Jeg havde ingen planer om at tage med til dette års Bogforum, idet jeg havde lagt en Englands-tur i dagene op til. Men da jeg til Bogbloggertræffet vandt en dags-billet til begivenheden, var det næsten for godt til at gå forbi. Så på trods af, at jeg kommer hjem fra England, meget sent lørdag aften, så drager jeg afsted til årets Bogforum på søndag. Det bliver utrolig spændende, endnu engang, at hengive sig til forfatterinterviews og bogtilbud. 

Jeg har endnu ikke fastlagt hvad jeg gerne vil se, men navne, som jeg tror vil være at finde på mit endelige program er bl.a. Dennis Jürgensen, Peter Madsen, Josefine Ottesen, Peter Høeg, Chris Carter, Einar Mar Gudmundsson, Maren Uthaug og Jussi Adler-Olsen, og jeg kunne sagtens remse flere op, men ved også af erfaring, at jeg nok ikke når halvdelen af det jeg planlægger. Det bliver helt sikkert en spændende dag med en masse oplevelser.

Skal i også afsted til dette års bogforum?



Dette indlæg er skrevet på forhånd, da jeg på nuværende tidspunkt befinder mig i England hos min søster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar