torsdag den 11. september 2014

Nye bøger til reolen (12)


Over den seneste periode har der, endnu en gang, samlet sig en god stak nye bøger. Tirsdags-loppemarkedet i Kalundborg skuffer mig aldrig, hvad bøger angår, og jeg er endnu ikke gået derfra uden en bog i hånden. De sidste to gange jeg har været der, har jeg fået købt 'Røverbruden' af Margaret Atwood, 'Enke i et år' af John Irving og 'Den grønne mil' af Stephen King. 'Gåden om Alaska' af John Green har jeg været så heldig at vinde hos Skrivepulten, og 'Eremitten' af Thomas Rydahl har jeg været så heldig at få tilbudt af forlaget Bindslev. Faktisk fik jeg en stor overraskelse da læseeksemplaret ankom, og der var vedlagt et kort over Fuerteventura med markerede nøgleplaceringer fra bogen; det var simpelthen så fint. Men mere om det når anmeldelsen kommer på bloggen. Alle fem bøger er bøger jeg glæder mig til at dykke ned i; jeg er allerede igang med 'Eremitten', som lover rigtig godt.


4 kommentarer:

  1. Fine bøger, og hvor dejligt med et loppemarked der aldrig skuffer på bogfronten :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt, men også lidt farligt ;)

      Slet
  2. Glæder mig til at høre, hvad du synes om Kingbogen. Det er en af hans mere afdæmpede bøger, men bestemt værd at læse :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den har jeg faktisk gerne ville læse længe, har altid synes filmen var rigtig god :)

      Slet