mandag den 29. september 2014

Bogbloggertræf i Aalborg


I lørdags drog jeg til Aalborg for at deltage i et bogbloggertræf arrangeret af Rikke fra Andrups Bookshelf, Simone fra Boghjørnet, Irene fra Boghunden og Karin fra Skrivepulten. Det var en virkelig skøn og hyggelig dag, hvor jeg fik talt med en masse søde piger, som alle havde samme interesse som mig. Dagen var planlagt med forskellige sjove, spændende og interessante indslag. Vi startede med at få en dejlig frokost, hvorefter første festlige indslag meldte sig på banen. Det første indslag var forfatteren Nanna Foss, som netop har fået udgivet sin første bog (udkommer i oktober). Hun fortalte om hendes vej til at blive forfatter, og forlaget Tellerup havde været så flinke at sponsorere hendes nyudgivelse 'Spektrum' til os alle. 


Herefter var der Gæt og Grimasser, til alles morskab, hvorefter forfatteren Christina Bonde kom og fortalte lidt om hendes forfatterskab og hendes tanker omkring bogblogs. Herefter satte vi os til rette med en tallerkenfuld kage (se selv det øverste billede), hvor snakken gik derudaf. Det var super lækre kager, men bliver nødt til at fremhæve Rikke's flotte, flotte bogkage:


Herefter var det tid til at røre sig lidt, i form af en konkurrence med en række udfordringer. Mit hold var så heldige at vinde, og fik hver en billet til dette års BogForum i København. Det var virkelig en dejlig præmie. Var et øjeblik i tvivl om jeg måtte give den videre til en anden, indtil jeg i mit hoved kunne få presset mit skema således, at jeg også kan nå dette års BogForum. Det var sådan en god oplevelse sidste år.

   
Det var sådan en god og hyggelig dag, som simpelthen var planlagt SÅ godt. På trods af mange gode indslag, var der også rigelig med tid til at snakke sammen, hvilket jeg virkelig satte pris på. Jeg fik øjnene op for en lille stribe blogge, som jeg slet ikke kendte i forvejen. Og vi gik bestemt ikke tomhændede derfra, det var virkelig overvældende. 



Ydermere sponsorede Mofibo et abonnement til samtlige deltagere og Liveboox et gavekort på 100 kr.
Bogforum har sponsoreret billetter til deres arrangement i november, til vinderne af konkurrencen.
Arnold Busck Hjørring sponsorerede net til bookiebags, Postkiosken & KageDreams sponsorerede lidt til kagerne, og Gris og Ko sponsorerede lidt til frokosten.


STORT TAK til alle sponsorerne og til arrangørerne for deres store arbejde. Det var en super god dag :)  


18 kommentarer:

  1. Det var simpelt hen så dejligt et arrangement og rigtigt hyggeligt at få snakket med dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var super hyggeligt. Tak for godt selskab ved bordet og på køreturen :)

      Slet
  2. Det var en helt fantastisk dag.. Hyggeligt at møde dig endnu engang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare så hyggeligt, og super hyggeligt selskab på begge køreture :)

      Slet
  3. Dejlige billeder! Det var sådan en god dag! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var det bare :) glæder mig allerede til næste gang :)

      Slet
  4. En skøn skøn dag! Det var rigtig hyggeligt at møde dig! :-) Skal nok snart lige få svaret på din mail! hehe

    mvh Nena :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det ihvertfald :) dejligt at have dig som borddame :)

      Slet
  5. Dejligt indlæg om en dejlig dag. Det var skønt at møde dig i virkeligheden, kære Sidsel! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde! Næste gang må vi lige få snakket lidt mere sammen :)

      Slet
  6. Hvor er jeg glad for, du havde en god dag. Jeg håber meget på at se dig igen næste år :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for et rigtig fint arrangement. Det var simpelthen så hyggeligt :)

      Slet
  7. Hyggeligt at møde dig igen!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde :) det var sådan en god dag :)

      Slet
  8. Det var så hyggeligt at møde dig! :D Og snakke lidt om rejser og sådan noget :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bestemt rigtig hyggeligt, og jeg er rigtig glad for de tips jeg fik til min næste udflugt :) og stor ros til dig, som en af med-arrangørerne, for at få stablet sådan et fint arrangement på benene :)

      Slet
  9. Det var en fantastisk dag! og så hyggeligt at se dig igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde :) det var skønt at tilbringe en dag iblandt andre bog-entusiaster :)

      Slet