søndag den 20. juli 2014

Nye bøger til reolen (11)



Jeg har fået tilføjet nogle ret skønne bøger til min samling her på det seneste. En bog jeg længe har sukket efter er 'Pride and Prejudice' i den smukke udgave fra 'Michael O'Maras books'. Jeg har allerede 'Sense and Sensibility' i udgaven der passer til, og fik så denne fine tilføjelse i fødselsdagsgave af min søster. Rosinante og co. har været så flinke at sende mig 'Sigøjnerinden fra Sevilla' af Ildefonso Falcones, som jeg glæder mig meget til at læse. Derudover har de sendt mig 'Jellicoe Road' af Melina Marchetta, som jeg ikke rigtig kender til. Som den sidste nye bog i rækken fandt jeg 'Mumitrolden - De samlede striber af Tove Jansson 3' på tilbud i Bog og Idé. jeg ejer ikke de andre i serien (endnu), men synes den var så fin til billige penge, at den måtte med hjem. Skønt med nye fine bøger!


6 kommentarer:

  1. Skønne, skønne bøger. <3

    SvarSlet
  2. Fantastisk. Ved du om Mumitroldestriberne er på tilbud i alle bog&idé-butikker? For så ved jeg hvertfald godt hvad jeg skal til eftermiddag!

    SvarSlet
  3. Åh, det ved jeg faktisk ikke. Synes godt det kunne ligne en rest fra et tidligere udsalg (hvor utroligt det end lyder). Men prøv da! Jeg gav kun 50 kr. for den; ærgerligt at de andre bind ikke var der :)

    SvarSlet
  4. Åh, altså, den Austen-udgave er yndig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er altså bare rigtig fin :)

      Slet