søndag den 6. juli 2014

Læsestof til rejsen


I aften kl. 19:55 flyver jeg mod Portugal sammen med min kæreste. Det bliver så skønt med en uges ren afslapning. Jeg er tvivl om jeg får læst noget som helst, men da jeg nødig vil stå i en situation og mangle læsestof har jeg selvfølgelig pakket bøger med i kufferten. Valget faldt på 'Den kendte verden' af Edward P. Jones, som jeg købte ved årets bogudsalg og en paperback-udgave af 'Stormfulde højder' af Emily Brontë, som jeg har haft liggende alt for længe. Så skulle der være noget at tage fat på, hvis læsetrangen kommer over mig. 

6 kommentarer:

  1. Hav en rigtig dejlig ferie! "Stormfulde Højder" er en fantastisk roman! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, det var en dejlig ferie :) Jeg nåede ikke at læse Brontë, men vil glæde mig til den :)

      Slet
  2. Rigtig godt ferie :)

    Glæd dig til "Stormfulde Højder". Den er virkelig god!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Nåede ikke at læse 'Stormfulde højder', men med alle de anbefalinger, må jeg da snart igang ;)

      Slet
  3. Jeg er også igang med Stormfulde Højder, som genlæsning og på lydbog, det er min hørebog når jeg går tur med Alva, men er nu ikke vildt god til at koncentrere mig over de lydbøger. Rigtig god ferie1

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke kommet igang med den endnu, men er spændt på hvordan den er :)

      Slet