fredag den 25. april 2014

Nu som nummer 595

Så tog jeg endelig beslutningen. Dewey's 24-hour Readathon har været på alles læber i denne uge, rundt omkring i blogland. Jeg har ikke kunne beslutte mig om jeg ville deltage eller ej. Idéen er så hyggelig, men jeg er ikke en hurtiglæser, og gider egentlig ikke rigtig holde mig vågen hele natten for at læse.... Men på den anden side kommer det jo ikke an på hvor meget man når at læse, eller hvor længe man kan holde sig vågen, det eneste det handler om er jo at samles om at læse og give hinanden tiden til det. Så da min lørdag for en gangs skyld stod fuldstændig blank i min kalender, skrev jeg mig op til at deltage. Jep, er officielt blevet nummer 595, og tror det bliver rigtig hyggeligt at deltage. Nu skal jeg bare finde ud af hvilke bøger, som skal ligge klar. Jeg har lidt forskelligt i tankerne, men skal lige et smut forbi biblioteket imorgen formiddag og snuse lidt. Én ting er sikker. Jeg kommer til at vælge nogle korte bøger, så jeg kan få den sejr minimum at afslutte én bog, for ja, jeg læser altså bare langsomt. Men hyggeligt skal det nok blive. Glæder mig ihvertfald til at følge med i andre bogbloggeres opdateringsindlæg, og der kommer selvfølgelig også til at være et her på bloggen.

Så til alle jer der deltager: God læselyst imorgen :)


8 kommentarer:

  1. Det bliver rigtig hyggeligt - jeg skal også læse en masse i morgen.

    God fornøjelse :-)

    www.denlillebogblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altså en dejlig ting at sætte så mange timer af til bare at læse, skønt :)

      Slet
  2. Hvor er det dejligt, du også deltager :) jeg glæder mig til at følge dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er egentlig også helt glad for beslutningen. Er en dejlig tanke at noget så asocialt, som at læse, kan blive så socialt. Glæder mig også meget til at følge dig og en masse andre bloggere :)

      Slet
  3. Jeg var også meget i tvivl, før jeg besluttede mig for at deltage, men jeg tror nu nok det skal blive godt. God læselyst til dig også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, må sige jeg synes det er rigtig hyggeligt at være igang :)

      Slet
  4. Håber du synes det er ligeså hyggeligt som os andre - det er nemlig mest af alt fællesskabet og hyggen ved at bare kunne sætte en hel dag af til læsning uanset hvor meget man får læst, der er det skønne ved denne dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig helt rigtigt. Og synes bare det er super hyggeligt :)

      Slet