fredag den 24. januar 2014

Under Cover of Books (3)

Jeg har endnu en bog-relateret julegave jeg ikke har vist jer endnu. Jeg fik den af min søster, og det er simpelthen den fineste æske forklædt som bog. Kan i finde den?


Ja, det var nok ikke så svært, eftersom det er den eneste bog uden titel, men fin det er den. Æsken er betrukket med noget læder-agtigt materiale, prydet med et gammelt verdenskort. Jeg er helt vild med motivet, det har denne her historiske mystik over sig.

  
Jeg har endnu ikke helt besluttet hvad den skal indeholde, men indtil videre er det blevet hjem for mine bogmærker, hvilket vel egentlig er meget passende.


Læs også mine andre 'Under cover of books'-indlæg her og her.


12 kommentarer:

  1. Det var da godt nok en sjov gave. Er sikker på at din søster må have rent rundt med et smørret grin da hun købte den :D Personligt ville jeg nok ikke "gemme" bogmærker i den, men have et hemmeligt lager af søde sager og chockolade m.m. som kun jeg ved er der :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det var også en god idé. Men når jeg får lidt mere plads, kommer den helt sikkert til at ligge lidt mere fremme, så kan godt være det ikke er det sikreste gemmested for søde sager ;)

      Slet
  2. Åhh. hvor er den fin. Jeg elsker sådan nogle små opbevarings bøger. :0) Kunne købe mig fattig i dem... så det må jeg hellere lade være med. Haha.. :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det må du hellere :) Men der findes nu også mange fine.

      Slet
  3. Svar
    1. Ja, ikke. Er så glad for den :)

      Slet
  4. Hvor er den dog fin! Jeg elsker det lidt vintage-agtige tryk på! Virkelig yndigt.

    Det bliver i øvrigt hyggeligt at møde dig til blogtræf! Det glæder jeg mig til :) Tager du toget fra Odense, eller hvordan? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det glæder jeg mig også til, bliver så spændende at møde jer alle :) Jeg har været så heldig at kunne køre med Sabina, som kører fra jylland, så det er virkelig nemt :)

      Slet
  5. Den er altså bare fin :)!

    SvarSlet
  6. Måtte lige dele dette sjove link: http://www.viralnova.com/dream-home-items/

    (nr 6). Ved ikke helt om det går under katagorien "under cover books", men godt fundet på er det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er virkelig mange gode :) Tak for linket :)

      Slet