fredag den 8. november 2013

Bogforum 2013

Så løber dette års Bogforum af stablen denne weekend fra fredag til søndag. Jeg tager derover på lørdag, sammen med min søster, og det bliver første gang vi begge skal opleve det. Vi har begge lavet et fuldstændigt urealistisk program, med alt for mange ting der skal nås. Men vi tager det som det kommer og ser det vi føler for når vi kommer derover. Af mine personlige highlights for lørdagen kan jeg blandt andet nævne: Chris Carter, Peter Frödin, Jostein Gaarder (vi har vel alle læst 'Sofies Verden'), Jim Lyngvild, Eske Willerslev, Kenneth Bøgh Andersen, Jan Guillou, Edward Rutherfurd og ikke mindst Ib Michael i samtale med Holger Bech Nielsen (det kan da kun blive interessant). 

Så alt i alt ser jeg meget frem til denne begivenhed, og ikke mindst til at tilbringe en hel dag med min skønne søster (og kommende nevø/niece).




4 kommentarer:

  1. Puha et fyldt program! Det lyder jo fantastisk. Jeg håber, I får en skøn tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde en rigtig god dag :) Håber at du får en ligeså god oplevelse idag :)

      Slet
  2. Skønt program. Jeg ville ønske jeg kunne have være flere steder på en gang. :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi nåede slet ikke alt det jeg havde troet vi kunne nå. Men i sidste ende ville vi også gerne nyde at gå rundt og se de forskellige stande, så der blev forkortet kraftigt ned på vores program. Men en skøn dag, det var det :)

      Slet