onsdag den 6. november 2013

50 tilbud på 25 timer

Så er udsalget fra BookDepository over os igen. Denne gang løber det af stablen imorgen (torsdag) kl. 13. Til forskel fra sidste gang kampagnen kørte, har de ikke 100 tilbud, men derimod 50 tilbud, som frigives over 25 timer. Ét nyt tilbud hver halve time. Men man skal skynde sig hvis man skal have fingre i tilbuddet, for tilbuddet kan kun købes inden den halve time er omme og der er et begrænset antal. Jeg kan anbefale at man, inden kl. 13, opretter en bruger inde på deres hjemmeside og logger sig ind. Så går det altså lidt hurtigere med bestillingen. Ved dog ikke hvor meget det haster denne gang, da der de sidste gange kun har været et kvarter til hvert tilbud, mens der denne gang er en halv time. Så det bliver antallet på bøgerne, samt efterspørgslen, der komme til at bestemme det. 

Derudover skal det lige siges at der er fri levering til Danmark, så der burde være chance for at gøre et rigtig godt køb. Nu må vi se hvor længe jeg kommer til at glo ind i skærmen denne gang, men en advarsel: man bliver virkelig grebet af det; de gode tilbud kommer altid når man kigger væk ;)




6 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke hvorfor, jeg aldrig har købt bøger fra The Book Depository før? Har købt fra Amazon, som er nemt, godt og billigt, og så er jeg bare blevet ved med det, når jeg skal købe udenlandske bøger. Men den her kampagne lyder ret fantastisk - og spændende! Det er jeg næsten nød til at prøve :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har heller aldrig købt så meget fra Book Depository, men er altid lige inde og vende hvis jeg leder efter noget særligt, da deres frie levering virkelig er et plus :) Men ja, jeg synes det er en sjov måde at holde udsalg på. Håber så bare der kommer noget rigtig godt :)

      Slet
  2. neeeeej, hvorfor fortæller du mig det :D:D:D Jeg må jo ikke købe nogen bøger, aaaargh!!
    Sidste gang var jeg oppe næsten hele natten for at følge med, selv om det desværre var et ret skuffende udsalg :( Må prøve at stå i mod denne gang!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var også ret skuffet sidste gang, men håber der kommer noget der appellerer lidt mere til min smag denne gang; kan simpelthen ikke lade være med at kigge lidt med... :)

      Slet
  3. Det lyder vidst til, man skal være en ret god impulskøber for at få en masse hjem - Jeg må spare op til, når lignende kampagne gør sig gældende igen ( til næste år?).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man skal reagere lidt hurtigt. Men denne gang har man dog lidt mere betænkningstid da der både er flere af hver bog og de er fremme en hel halv time (hvor det var 15 min.sidst) :) Jeg ved ikke præcis hvor ofte de holder disse udsalg, men sidste gang var i juni, så er ikke sikkert du behøver at vente et helt år :)

      Slet