søndag den 11. august 2013

Beautiful bookcovers

Et lille tip til hvad man kan tjekke ud på en kedelig regnvejrsdag:

Den anden dag, da jeg surfede lidt rundt i blogverdenen stødte jeg tilfældigt på en blog, som beskriver covers, lay-outs og typografier på særlige bogudgivelser. Udover beskrivelser af udgaver jeg normalt ikke selv ville støde på, vises der også udgaver som ikke fås mere eller som kun er udgivet i forbindelse med kampagner, konkurrencer og andet. Der er mange flotte bøger og man kan hurtigt blive inspireret til det næste bogkøb. Desværre er der ikke skrevet nogle indlæg i fire måneder, så jeg tror bloggen hører under en uddød kategori, hvilket er super ærgerligt. Dog kan man sagtens blive inspireret af de indlæg som allerede ligger der. 

Siden hedder beautifulbookcovers.com og er klart værd at kaste et blik på!



2 kommentarer:

  1. Sikke en fin side - og sikke mange smukke forsider. Jeg kan virkelig ikke modstå alle de smukke bøger - at stirre på dem er perfekt tidsfordriv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, synes simpelthen det var sådan en forfriskende blog, så blev enormt ærgerlig da jeg så at den ikke var blevet opdateret i meget lang tid. Men kan håbe at der kommer lidt liv i den igen på et tidspunkt :)

      Slet