torsdag den 20. juni 2013

100 tilbud på 25 timer

Lige et lille tip.
Hvis man har tid til overs idag, så kører bookdepository.co.uk endnu engang kampagnen med 100 bøger på udsalg over de næste 25 timer. Det startede her kl. 13 og der vil så komme et nyt bogtilbud hvert kvarter i de næste 25 timer. Men man skal skynde sig, for bogen kan kun købes til den meget fordelagtige pris inden kvarteret er omme, og der er et begrænset antal. Desuden er der fri levering til Danmark, så der burde være chance for at gøre et rigtig godt køb.
Åh, hvem der bare havde hele dagen til at sidde og følge med, for man bliver lidt grebet af det :)



Klik på logoet for at komme til hjemmesiden.



8 kommentarer:

  1. Man bliver virkelig hurtigt grebet af det! Og selvom det ikke nødvendigvis er bøger, man ønsker sig, er det stadig spændende at sidde og holde øje med. Jeg kommer i hvert fald til at sidde og stirre på det lidt endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er lige kommet hjem igen, og det første jeg gjorde var at gå ind på deres side for at se hvilket tilbud der nu var fremme:) Det er en meget spændende måde at præsentere sit udsalg på.

      Slet
  2. Det er en rigtig farlig side med deres gratis levering og flotte tilbud. Det kan hurtigt gå galt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg må sige at den her gratis levering virkelig gør en forskel. Især fordi mange af tilbuddene jo lyder på 40-50 kr. Spændende om der når at ryge noget i kurven inden dagen er omme :)

      Slet
  3. Jeg har siddet og fulgt med i det siden starten og hænger stadig på, men jeg må indrømme, at jeg er lidt skuffet. Selvfølgelig har der været nogle gode titler, og det er jo nogle vildt gode priser, men der har faktisk kun været én titel indtil videre, som jeg bare måtte have (The War of the Worlds i Penguin English Library udgave), men der var jeg desværre blevet logget ud, så jeg nåede det ikke. Men jeg bliver ved, og håber på der kommer noget mere godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg havde også håbet på lidt flere titler jeg 'ikke kunne leve uden'. Fik fingrene i en Moby Dick, men det er også den eneste jeg har haft lyst til at købe i de timer jeg har fulgt med. Så lidt skuffet er jeg også, men det afholder mig ikke fra at følge med så snart jeg har et frit øjeblik. Det er simpelthen så fængende :)

      Slet
  4. Jeg er blevet bidt, det er helt galt. Ville bare ind og kigge, men det endte med at jeg først gik i seng lidt i tre og stod op klokken 6 - kun for at kunne gå ind og fortsætte jagten!! Og ærger mig gevaldigt over, at H.G. Wells selvfølgelig kom op, mens jeg sov. suk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det er virkelig farligt. Når man først er begyndt kan man ikke stoppe igen :) Ærgrede mig også over at jeg havde lagt planer hele formiddagen.
      Ja, er så ærgerligt når man opdager at man er gået glip af noget godt. Er stadig ærgerlig over sidste gang de kørte udsalget, hvor jeg for sent opdagede en signeret bog af Philip Pullman til ingen penge, suk...

      Slet