tirsdag den 14. maj 2013

Stilhed

Bloggen har været stille alt for længe. Det har skyldtes en cand.scient-titel, som lige skulle hives i land. Det er den nu, og jeg kan bytte titlen 'studerende' ud med 'jobsøgende' ! Det er en lidt ny verden, som jeg ikke er helt tryg ved, men når det så er sagt, burde der være en masse tid til at få set på alle de vidunderlige bøger, som bare ligger og venter på at blive læst. Min to-read-liste som så småt har sneget sig op på tre sider, ville jeg gerne have forkortet en del, og bøger jeg har stående ulæste i reolen, vil jeg gerne have læst. Så der er masser at tage fat på, og det er skønt!


10 kommentarer:

  1. Tillykke med den skønne titel! :) Det må føles enormt stort og ærefrygtindgydende; spændende og skræmmende på samme tid. Jeg påbegynder min kandidat til sommer, og spekulerer allerede over tiden derefter. Det virker så voldsomt at blive kastet ud i den 'virkelige verden'. Men det er dog også fornøjeligt endelig at kunne vinke farvel til skolen, og påbegynde noget helt nyt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja, det er lidt skræmmende at jeg ikke mere kan gemme mig bag studerende-skjoldet. Men føler mig også en smule befriet. Bliver spændende :)

      Slet
  2. Tillykke! Det er fedt men også lidt skræmmende at blive færdiguddannet. Pøjpøj med jobsøgningen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, en stor pærevælling af modsatrettede følelser :) Men tak, tror desværre jeg får brug for det :)

      Slet
  3. Stort tillykke med den nye titel! Er sikker på jobverden viser sig at være spændende, udfordrende og dejlig at befinde sig i. Det var i hvert fald hvad jeg oplevede dengang jeg afleverede specialet og stadig oplever hver dag :-)Og mere tid til bøgerne, det er jo ren win win :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det håber og tror jeg på jeg også vil opleve :)

      Slet
  4. Ih, hvor spændende for dig! STORT tillykke :)

    SvarSlet