torsdag den 21. februar 2013

Valhalla - den samlede saga 1

Efter at jeg havde set tegneserien 'Valhalla - den samlede saga' på Den lille bogblog i et december-indlæg, blev jeg simpelthen nødt til at eje den selv. Bestilte den fra Adlibris i sidste uge og modtog den den anden dag.


Den samlede saga 1, består af følgende 3 fortællinger:

Ulven er løs
Thors brudefærd
Odins væddemål

Udover de tre tegneserier, er der en masse baggrundsviden omkring myterne, skitser fra de første udkast, samt fortællinger om hvordan hver historie blev til. Det er super hyggelig læsning til de lidt triste regn(sne)vejrsdage :)

7 kommentarer:

  1. Selv tak da! Jeg håber, du får fat i nogle lækre bøger.

    Indtil videre er jeg selv stødt på mange bøger i kategorien okay-den-kunne-være-lækker-at-eje-men-hvornår-får-jeg-tid-til-at-læse-den, så jeg har ikke købt noget indtil videre, selvom jeg har fulgt det næsten siden start. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og 5 min. efter jeg skrev den kommentar, købte jeg en bog. Hæhæ. :D

      Slet
    2. Hehe... ja, lige pludselig kan der jo komme noget, man ikke kan leve uden ;) Men ja, kan hurtigt få købt noget der bare kommer til at stå og samle støv bagerst i reolen. Har heller ikke købt noget endnu, men synes det er en virkelig sjov idé :)

      Slet
  2. Muarhaha! Elsker at lokke folk i fordærv :-D
    Det er en dejlig serie :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ikke så godt, for nu bliver jeg jo snart nødt til at købe bog 2 ;) Man skal aldrig begynde at købe serier, hehe :) Men pynter nu gevaldigt på bogreolen :)

      Slet
  3. Jeg eeelsker bare den serie. Jeg ejer desværre ikke nogle af Valhalla serierne, men lavede et "raid" på mit lokale bibliotek sidste år hvor jeg lånte alle bind. Gode historier, og suåer flotte illustrationer. Godt køb du har gjordt her hvis du spørger mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er også ret glad for den :)

      Slet