lørdag den 9. februar 2013

Under Cover of Books (1)

For få år tilbage var jeg til min søsters dimission på jordemoderskolen i Esbjerg. Der så jeg denne fantastiske surrogat-bogreol malet direkte på en dobbeltdør:


Faktisk var hele væggen malet, men denne dør fangede straks min opmærksomhed; jeg synes den er vildt fin og så detaljerig at man skal kigge godt efter for at ane dørhåndtaget.


Jeg ville elske at have denne dør i mit hjem og den ville helt sikkert sætte prikken over i'et i mit kommende 'hjemme-bibliotek'!


4 kommentarer:

  1. det er kunstneren Erik Hagens der har malet det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, så kom det på plads :)

      Slet
  2. Orv det ser fedt ud! Sådan nogle døre vil jeg også have :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis min tanke da jeg så den :)

      Slet