mandag den 31. december 2012

Velkommen nytår

Så er året 2012 ved at rinde ud og der skal gøres status for bogudfordringen 2012 og tanker for bogchallenge 2013.

Jeg nåede målet med at læse 12 bøger inden for 12 forskellige emner her i 2012, og må sige at jeg har nydt at have denne udfordring til at 'holde mig til ilden'. Jeg har fået læst noget litteratur jeg højst sandsynligt ikke ville have fået læst, hvis det ikke havde været for udfordringen, samt nogle bøger, som jeg helt sikkert ville have læst uanset hvad, men måske bare ikke nået i år.

Bogchallenge 2013 står for døren og jeg GLÆDER mig til at gå igang med den. Bliver spændende at læse en masse litteratur fra forfattere jeg ikke har læst noget af før. Jeg har brugt en del tid på at udfærdige listen over de 12 forfattere, og må sige at jeg er meget tilfreds med den.

Udover bogudfordringen har jeg to nye bøger fra jul, som jeg glæder mig til at 'sætte tænderne i'. Så alt i alt, skal 2013 nok blive et godt bogår :)


RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLE!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar